Jakiej wielkości powinno być opakowanie dla e-grocery? Które składa się najszybciej? Czy takie opakowania są ekologiczne? A co z rozwiązaniami dla Glovo czy Uber Eats? Poznaj odpowiedzi na te i 4 inne autentyczne pytania o e-grocery, które zadali nam przedstawiciele największych sieci spożywczych w Polsce.

  • Dowiedz się, jak opakowanie wpływa na całkowity koszt posiadania e-grocery.
  • Zyskaj wiedzę z pierwszej ręki o opakowaniach e-grocery, niezbędną przy wdrożeniu spożywczego e-commerce.
  • Sprawdź, na co zwrócić uwagę, wybierając przyjazne środowisku i klientowi opakowania dla e-grocery
  • Dowiedz się, jakie cechy powinno mieć dobre opakowanie przeznaczone do ekspresowej dostawy (np. w usługach Glovo lub Uber Eats).
  • Zadaj własne pytanie o opakowania w e-grocery naszym ekspertom.
Mateusz Buchowiecki

Mateusz Buchowiecki

Moja specjalizacja to optymalizacja procesów pakowania w retailu, TSL i branży AGD. Współpracuję z sieciami handlowymi, centrami logistycznymi i producentami, obniżając koszty logistyki i procesów za pomocą opakowań. Interesuję się rozwojem rynków e-commerce i e-grocery.

Robert Lis

Robert Lis

Pomagam łączyć potencjalnego klienta z działem sprzedaży w Mondi. Wspólnie identyfikujemy wyzwania, szukamy rozwiązań, tworzymy produkt. Jestem fanem klientocentryczności, tworzenia rozwiązań zgodnie z ideami design thinking. Zawodowo mój świat to marketing B2B w niebanalnym wykonaniu.