W sieci kupuje już 57% internautów. Polacy pokochali e-zakupy za wygodę, oszczędność czasu i pieniędzy. A co z ekologią? Wzrost e-commerce to zwiększona produkcja, dostawy na duże odległości, ekspresowe dostawy do domu, zwroty. Czyli większy ślad węglowy i więcej odpadów.

Jednym z elementów najmocniej wpływających na ekologiczność tego sektora są opakowania. Jak z ich perspektywy spojrzeć na ekologię w e-commerce? Czy ekologia w e-commerce to kosztowna konieczność, a może szansa biznesowa?

Porozmawiajmy o ekologii i zrównoważonym pakowaniu w e-commerce!

Już 18.03.2021 o 11:00 weź udział w webinarze i poznaj odpowiedzi na pytania:

  • Co to znaczy, że opakowanie jest ekologiczne? Czy tę ekologiczność można zmierzyć?
  • Jakie są oczekiwania klientów przyszłości wobec opakowań w e-commerce?
  • Sprawdź, na co zwrócić uwagę, wybierając przyjazne środowisku i klientowi opakowania dla e-grocery
  • Jak zadbać o zrównoważony rozwój procesów e-commerce w kontekście pakowania?
  • Czym zastąpić folię, plastikowe wypełniacze i styropian w opakowaniach?
  • Czy stosowanie tektury wystarczy, by mówić o ekologii?
Mateusz Buchowiecki

Maciej Sawina

Od lat pracuję z dużymi graczami e-commerce. Dlatego znam i rozumiem ich wyzwania związane z zaprojektowaniem wydajnego procesu pakowania dużych ilości zamówień oraz przyjaznych środowisku opakowań, wzmacniających wysiłki marki w obszarze UX.

Robert Lis

Robert Lis

Pomagam łączyć potencjalnego klienta z działem sprzedaży w Mondi. Wspólnie identyfikujemy wyzwania, szukamy rozwiązań, tworzymy produkt. Jestem fanem klientocentryczności, tworzenia rozwiązań zgodnie z ideami design thinking. Zawodowo mój świat to marketing B2B w niebanalnym wykonaniu.